Anime Yaoi.

Wszystko o yaoi z anime ;)

Ogłoszenie

Rejestrujcie się, udzielajcie, budujcie z nami to forum! Każda pomoc mile widziana.

#1 2011-01-17 22:20:01

 Nojka

Administrator

Skąd: Głogów
Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 34
Punktów :   
WWW

Poznajmy się!

Napisz kilka słów o sobie - skąd jesteś, jak masz na imię, ile masz lat. Każdy użytkownik mile widziany: )

Joanna, 14 lat, Głogów.

Uwielbiam japoński, Japonię, mangę, anime i oczywiście yaoi. Oprócz tego uwielbiam swoje skrzypce, na których gram od 7 lat, jestem zmuszana przez szkołę muzyczną do gry na fortepianie - 4 lata i aktualnie stawiam pierwsze kulawe kroki z gitarą. Oprócz tego chciałabym kiedyś grać na perkusji <3
Kocham czytać książki, ale ulubionych autorów - raczej nie posiadam. No może poza Cornelią Funke, autorką ukochanej książki - Atramentowego serca. Czytam wszystko co wpadnie mi w łapki i mnie zainteresuje.
Wielbię doktora Housa!
Stawiam też pierwsze kroki w kierunku pisania - raz idzie lepiej, a raz gorzej, jak to bywa. Również od czasu do czasu coś nabazgram (Na fotoblożku trochę prac.)
Więcej grzechów nie pamiętam, za wszystkie serdecznie żałuję, postanawiam poprawę, proszę o pokutę naukę i rozgrzeszenie *amen.*

Offline

 

#2 2012-02-18 23:16:59

zero1314

Poszukujący.

36452452
Skąd: Malbork
Zarejestrowany: 2012-02-18
Posty: 1
Punktów :   
WWW

Re: Poznajmy się!

Hejka. Jak na spowiedzi bez trucia.
Imię: Majka
Latek: 15
Rocznikowo: 16
Mieszkam w Malborku.

Uwielbiam anime i mangi i oczywiście YAOI, a także wszystko co związane z Japonią. Gazety jakie czytam mówiące o Japonii i  w ogóle to Arigato, Otako, Kyaa, J*Music i Akiba.
Dużo czytam i sama pisze. Uwielbiam najbardziej fantastykę (np. Błękitnokrwiści) choć ulubionej pisarki lub pisarza nie posiadam.
Niestety nie gram na żadnym instrumencie, a że wyje jak pies. Co oznacza, że śpiwać także nie mogę. To niestety muszę się pogodzić i podziwiać innych, którzy to potrafią.